Het maken van een afspraak
Fysiotherapie Telefonisch: 079 351 36 78
Direct inschrijven
Via email: info@fysiolifebalance.nl
Als wij druk bezig of afwezig zijn, kunt u uw naam en telefoonnummer inspreken op het antwoordapparaat. Wij bellen u zo snel mogelijk terug. Bij aanmelding kunt u desgewenst uw voorkeur van therapeut kenbaar maken. Wij houden daar dan zoveel mogelijk rekening mee.
Zijn er wachtlijsten?
Wij streven ernaar om met u binnen 2 werkdagen een afspraak te maken. Bij spoed weet uw huisarts ons te vinden om te vragen of een afspraak nog dezelfde dag kan.
Onder de knop Direct inschrijven kunt u ook een intake formulier invullen en versturen. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met u op.
Benodigdheden
Bij uw eerste bezoek zal de fysiotherapeut om een geldig identiteitsbewijs vragen en het meest recente ziekenfonds pas. Indien u bent doorverwezen door een arts, vragen wij u deze verwijzing mee te brengen. Het kan voor u plezierig zijn om een badlaken / handdoek mee te nemen.
Betalingen
Met vrijwel alle zorgverzekeraars hebben wij contracten. Declaraties worden rechtstreeks met de verzekering verrekend als u voldoende verzekerd bent. Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht.
Een afspraak afzeggen
U kunt tot 24 uur voorafgaand aan een gemaakte afspraak deze verzetten of afzeggen. Buiten kantooruren kunt u uw bericht van verhindering inspreken op onze telefoonbeantwoorder. Als u een afspraak te laat afzegt, krijgt u van ons een aparte nota met het ‘wegblijf tarief’. Dit is onderdeel van onze betalingsvoorwaarden.
Betalingsvoorwaarden
Over het algemeen worden de declaraties van de behandeling(en) rechtstreeks bij uw verzekeraar ingediend. In een aantal gevallen kan het zijn dat u een rekening ontvangt. Wilt u er rekening mee houden dat deze binnen 30 dagen betaald dient te worden? Eventuele extra kosten voor incasso zijn voor uw rekening.
Klachtenprocedure / tevredenheidsonderzoek
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over een behandeling. Wilt u dit vooral aan ons melden. U kunt daarvoor terecht bij uw behandelend fysiotherapeut of bij Rob Bronsgeest of Elbert Muller. Wij zullen er voor zorg dragen dat uw klacht serieus beoordeeld wordt. Tevens zoeken wij naar een oplossing die voor u acceptabel is. Mocht het zo zijn dat wij niet tot overeenstemming kunnen komen, dan kunt u met uw klacht naar onze beroepsorganisatie:
Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF)
Stadsring 159b, 3817 BA te Amersfoort.
Een tot tweemaal per jaar houden wij een enquête om uw tevredenheid te beoordelen. Wij stellen het op prijs als u deze vragenlijst wilt invullen.